[okfn-cz] Data ŘSD - znovu a lépe

Jiri Skuhrovec jiri.skuhrovec at zindex.cz
Wed Jan 2 19:15:33 UTC 2013

Aleš:
nemáš pravdu. Tak třeba tohle je duševní vlastnictví Ministerstva Obrany:
http://isdv.upv.cz/portal/pls/portal/portlets.pts.det?xprim=1561051&lan=cs

Honza:
pokud vím, u nás v evropě si nelze patentovat algoritmus, a zdroják
proto jen velmi obtížně. softwarové firmy  (ty co dělají pro stát ..
opusťme svět Samsungů a Applů) to pokud vím moc často nedělají. Pokud
neexistuje patent, užitný vzor apod, pak nejde o ochranu prům.
vlastnictví.