[okfn-cz] Lhal Zeman v kampani? - akce Ruzoveho pantera

M.Skop KohoVolit.eu michal.skop at kohovolit.eu
Thu Jan 31 00:29:56 UTC 2013

On 2013-01-31 00:05, Matěj Hollan wrote:

> Co je na vtipu nefér? To sem nějak nepochopil. Můžeš konkrétně?
Pokud si představím, že kandiduju já někam a člověk, který říká "volte
proti Škopovi" (protože prý když je někdo proti mě, tak mu zablokuji
facebookový účet, což je mimochodem pěkný nesmysl), zveřejní, že pro mě
neexistuje jediný pozitivní argument a ještě k tomu mě předhazuje
xenofobii, tak by mě to moc nerozesmálo. Jasně, je to vtip. Ale většina
lidí ho tak nějak nepochopila...

> [...]
> konkrétně? Můžeš se rovnou vypořádat s tímto:
> http://respekt.ihned.cz/volby-prezidenta/c1-59212860-pomohla-media-zemanovi.
> Myslím, že si neuvědomujete, že prostě KS jel vůči MZ férovou kampaň a MZ
> lhal od rána do večera, prakticky všechno, co řekl, bylo popřeno, navíc je
> k tomu potřeba připočíst Zemanovy odvěké snahy zničit svobodu projevu, viz
> jeho ohlášení, že chce zničit Respekt. To je s demokracií neslučitelné. KS
> nemá naproti tomu žádné podobné antidemokratické choutky. Jako novinář to
> nemůžeš opomíjet a tvářit se, že vedle sebe jsou dva demokratičtí
No a já si doteď myslel, že Schwarzenberg přeci jen je tak nějak
demokratický politik podobně jako Berlusconi. Ale jestli myslíš, že to,
že vlastní on a jeho blízcí partneři důležitá média a ovlivňují tak, o
čem se píše a mluví, z něj dělá nedemokratického, tak budiž.

Monitoring médií v předvolebním čase pod hlavičkou KV probíhal, sám jsem
zvědav, co z něj vypadne.

Ale třeba aktualne.cz:
Volby v Sudetech: Lidé měli strach, "Rakušáka" nevolili    (volili z
iracionálního strachu, akorát data to nepotvrzují)
Inzerát proti knížeti objednal bývalý důstojník StB    (StB!)
Pátek: Aféra z dílny StB a Franz naštvaný na Zemana    (StB!)
Třeba nejde o Zemana. Podlý inzerát má znechutit volby    ("třeba za to
můžou komunisti" - to tam reálně je napsaný)
Schwarzenberg podává trestní oznámení za lživou kampaň    ("lživá
kampaň", aniž by se cokoliv dokazovalo)
Nezákonný inzerát v Blesku: Za knížetem stojí Posselt ("nezákonný" -
takový nezákonných věcí bylo, až teď z toho je titulek)
Zemanův tým píše vnitru. Obává se o regulérnost voleb    (ok)
Kampaň skončila, Šlouf zmizel ze Zemanových dárců    (Šlouf! dovolil si
nepřispět Zemanovi na kampaň)
Schwarzenberg není mýtus. A i kdyby byl, vadí to?    (je to přeci "Karel")
Duel online: Zeman narazil se lží, kníže s reformami    (Zeman lže,
"Karel" se mýlí; varianta na "pan správce byl veselej a šafář vožralej
jak prase" aneb stavovské rozdíly)
Zeman lákal nestraníky, Schwarzenberg sliboval jednotu    (ok)
Vladimír Franz dá hlas Zemanovi, lidem ale radit nechce    (ok)
Schwarzenberg na Hradě? Emigroval bych, píše Klaus    (spíš proti Schw.)
Před poslední debatou: Schwarzenberg trénoval projev    (ok)
Na Schwarzenberga míří trestní oznámení za IT zakázky    (proti Schw.)
Schwarzenberg je Západ, Zeman Východ, míní Vondra    (co dodat... Vondra
je taky západ... polsky)
Dohra debat: Zeman se omluvil, nepravdu ale šíří dál    (panchart jeden)
Video: Špatně jsem se vyjádřil, přiznal Zeman k odsunu    (páč jsem hňup...)
Jsou ty volby v Česku, nebo na Ukrajině? ptají se Němci    ("Člověk si
protírá oči: to se skutečně děje v Praze? Není to spíše na Ukrajině?")
Grafika: Koho volí české osobnosti v druhém kole prezidentské volby
(asi tak 40:18 ve prospěch Schw., tetičky z Broumova, co žije z důchodu
asi 6tis., se zeptat zapomněli)
Nebudeme doporučovat Zemana, odmítly obchodnické odbory    (ostatní
odbory za titulek nestojí)
Schwarzenberga podpořili Dagmar Havlová i kardinál Vlk    (za >100mld.,
no aby ne)
Já a první dáma? Jedině jako záskok, říká dcera Zemana    (pro Zemana)
Zeman v defenzivě: Poslechl si, jak Mrázek volá Šloufa    (sin comentarios)
Komentář: Proč Schwarzenberg, a ne Zeman    (protože su z Prahe)
Zeman: Zavedl bych sankce za neúčast při volbách    (ok)
Veteráni se opřeli do knížete, vězni nechtějí Zemana    (co to zkusit
jinak - "Vězni chtějí Schwarzenberga, veteráni hlasují pro Zemana")
Ženy píší Zemanovi: Znásilnění jako výhoda? Omluvte se (samozřejmě,
stejně jako Schw. za "kupování sexu")
Video: Tak Fischer ještě nedávno bouřil proti Zemanovi    ("bouřil", ale
dneska už jsme ho koupili...)
Peticí podpořilo Schwarzenberga přes 2800 vědců    (včetně kolektivu
závodu V.I.Lenina)
Tajní dárci Zemana: Na účet připluly anonymně statisíce    (protože to
banka nezveřejnila..., ale ok)
Zeman útočí na Schwarzenberga, využil antisemitský text (antisemitský,
to zní vždycky zle...)

a už mě to nebaví....
http://wiki.aktualne.centrum.cz/prezidentske-volby-cr-2013/?archiv=souvisejici&offset=30

asi tak 23 proti Zemanovi nebo pro Schwarzenberga
asi tak 3 pro Zemana nebo proti Schwarzenbergovi
asi tak 6 ok
jestli jsem dobře počítal...

tolik k férovosti a to jsem schválně vybral aktualne.cz, který nevlastní
ani Schwarzenberg ani nikdo z jeho blízkých partnerů

> V čem byl "nepravdivý"? Byl to normální obsáhlej policejní spis, kterej
> informoval o propojení ČSSD s mafií a něco z toho nebylo ověřený. Kubice
> nic nezveřejnil, jen to, v souladu se zákonem, donesl do nějakýho
> poslaneckýho výboru, že to poslanci vynesli, není jeho problém. Jeho
> motivace k tomuto kroku byla logická - ČSSD, konkrétně Bublan, nezákonně
> zasahovala do vyšetřování a snažila se všemožnýma způsobama Kubiceho tým
> rozprášit. Doteď nerozumím, co na tom komu připadá špatnýho.
No vidíš a já jsem zrovna paranoidní a jakýkoliv podobný věci, co se
zveřejní poslední týden před volbami, beru jako že v tom je nějaký švindl.

Michal