[okfn-cz] městská část odmítá vydat vítěznou nabídku

Václav Novák vaclav.novak at gmail.com
Tue Jul 2 21:20:38 UTC 2013

Dík všem,
   zkusím tedy přesvědčit magistrát, že audit je úřední dílo, i když ta
analogie s územním plánem mi nepřipadá tak přímočará.
Přesně vím, co by starosta odpověděl: že by hróózně rád audit zveřejnil,
ale bohužel to smlouva o dílo s autorem auditu neumožňuje, takže to nemůže
ukázat veřejnosti, ani kdyby se rozkrájel.
 V.N.