[okfn-cz] městská část odmítá vydat vítěznou nabídku

Jan Kotecký jan.kotecky at oziveni.cz
Wed Jul 3 08:37:50 UTC 2013

Zdravím,
v odkazu najdete rozsudek Krajského soudu v žalobě proti JMK. Občanské sdružení žádalo po své obci poskytnutí právních rozborů vytvořených externím právníkem pro obec. Obec některé rozbory odmítla vydat s tím, že právník pod tyto rozbory připsal, že se jedná o autorská díla a dále vyjádřil nesouhlas s jejich poskytováním. JMK dal obci v tomto rozhodnutí za pravdu. Krajský soud rozhodnutí JMK zrušil a vrátil zpět k projednání pro nepřezkoumatelnost. JMK totiž pouze uvedl, že se jedná o vědecká díla, aniž by jakkoliv toto své tvrzení vyargumentoval.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/8263392/Rozsudek%20-%20%C4%8Cist%C3%A9%20%C5%A0lapanice.pdf

Asi by to mohlo být použitelné pro audit. Odkazoval bych se i na ten rozsudek v odvolání a dal ho do přílohy...

Janek Kotecký