[Okfn-dk] Open Gov Camp 2013

Christian Villum villum at autofunk.dk
Thu Sep 26 16:18:44 UTC 2013

Det lyder rigtigt godt, og jeg tror bestemt vi kan byde ind på de nævnte
temaer og/eller med flere idéer.
Det kunne også være at der var interesse for en School of Data session (
http://www.schoolofdata.org)?

Anyway, her er kontaktinfo på dem som indtil nu er med:

Niels Erik Kaaber Rasmusen - niels at buhlrasmussen.eu
Ove Larsen - ovelarsen at gmail.com
Rasmus Erik Voel Jensen - rasmuserik at solsort.dk
Christian Villum - villum at autofunk.dk

Derudover kunne du overveje at joine okfn-dk diskussionslisten, den er helt
åbent for offentligheden. Det er en rigtigt god måde at sidde med i loopet
omkring hvordan det hele former sig med okfn i Danmark, og samtidig vil
vores bidrag til camp'en vil også blive diskuteret dér. Signup sker via
http://lists.okfn.org/mailman/listinfo/okfn-dk

Jeg cc'er lige listen her, så kan de alle se dine tanker omkring temaer
osv. - du kan blot skrive til okfn-dk at lists.okfn.org fremover med camp-info
og koordinering, så får alle beskeden.

-Christian