[Okfn-dk] Data sprint foreslag

Christian Villum villum at autofunk.dk
Fri Sep 27 14:16:55 UTC 2013

Fedt, og det er iøvrigt helt okay at du præsenterer dig selv som OKFN-DK
rep.
Som nævnt, så er det lidt en formalitet at få mærkatet officielt på plads.

Også fedt med ScoDa, jeg har også meldt mig - og vil gennemgå træningen til
Mozilla Festival i London i oktober. Jeg foreslog faktisk Cathrine at vi
holdt en data ekspedition til OpenGov Camp. Det kan vi jo lige overveje.

-v