[Okfn-dk] Data sprint foreslag

Niels Erik Kaaber Rasmussen niels at buhlrasmussen.eu
Fri Sep 27 14:07:33 UTC 2013

Fint - jeg skal mødes med dem og planlægge nærmere i næste uge. Der vil
ikke være brug for mange resourcer, jeg vil være der, til at sikre at vi
ikke går i stå med det tekniske og der vil være (mindst) en fra
Informations datablog, der kan sikre fremdrift i den journalistiske del.
Ellers er det op til deltagerne at lære fra sig og suge til sig.

Med forbehold for at vi ikke når at blive godkendt som OKFN-DK og at
ingen af jer ellers synes det er en dårlig ide, vil det blive arrangeret
som et samarbejde mellem OKFN-DK og Databloggen. Input er velkomne og
jeg skal sørge for at holde jer orienteret om hvordan der skrider frem,
hvis nogen vil være med i detailplanlægningen er de selvfølgelig også
velkomne til det.

Jeg har iøvrigt netop signet mig selv op som "Community Mentor" hos
http://schoolofdata.org/

Mvh, Niels Erik
---
http://www.buhlrasmussen.eu