[Okfn-dk] Data sprint foreslag

Christian Villum villum at autofunk.dk
Fri Sep 27 13:47:30 UTC 2013

Hej Niels Erik,

Super idé, stor +1 fra mig. Vil gerne hjælpe, hvis jeg kan bidrage med
noget og er ledig på dagen.

Mht. godkendelsen fra OKF's side, så er vi næsten i mål. Zara, som
interagerer med review komiteen er på ferie denne uge, så der går lige et
par dage ekstra. Uden at sige for meget har jeg dog indtryk af et positivt
resultat ;)

-Christian