[Okfn-dk] Lad os mødes

Niels Erik Kaaber Rasmussen niels at buhlrasmussen.eu
Thu Apr 3 18:09:35 UTC 2014

Hej alle

Der har været lidt stille her på listen på det seneste, men jeg ved at
nogle af jer har interessante projekter i støbeskeen. Flere af jer har
også foreslået, at vi holder et kort uformelt møde for lige at sige hej
til hinanden IRL.

Jeg forestiller mig, at det først og fremmest handler om at vi får
anledning til at hilse på hinanden og hørt lidt om hvad vi hver især går
og pusler med af projekter.

Vi prøver at finde en dato sidst i april, udfyld denne Doodle, hvis du
vil have indflydelse på hvornår det skal være:
http://doodle.com/vysyvmkxxficq6bf

Mvh, Niels Erik
--
http://www.buhlrasmussen.eu