[Okfn-dk] Bliv klog på patentsystemet - data-workshop hos TV 2

Niels Erik Kaaber Rasmussen niels at buhlrasmussen.eu
Tue Apr 8 08:37:36 UTC 2014

Kære alle

OKFN-DK har arrangeret en data-workshop i samarbejde med TV 2. Vi vil
samle folk, der kan arbejde med data, web og nogle med kendskab til
patenter. På workshoppen skal vi arbejde sammen om at finde hoved og
hale i centrale spørgsmål relateret til patentsystemet.

Jeg selv glæder mig rigtig meget til arrangementet og håber at en masse
af jer her på listen har lyst til at deltage. Der er ingen særlige krav
til deltagerene andet end at man skal gå ind til workshoppen med et
åbent sind og deltage konstruktivt :)

Jeg har vedhæftet invitationen til arrangementet, som også er sendt ud
til forskellige interessenter. Meld gerne tilbage til mig hvis du har
spørgsmål eller lyst til at deltage.

Det er onsdag d. 23. april 14.30-18.30 hos TV 2 i København.

Mvh, Niels Erik
--
http://www.buhlrasmussen.eu
http://twitter.com/nilleren