[Okfn-dk] Høringssvar PSI-direktiv & blogpost

miska knapek miska at knapek.org
Wed Jan 8 09:05:54 UTC 2014

Godt gået.

Og så til noget anelsen anderledes :
Da jeg først fik se blogindlægget om høringssvaret tænkte jeg at det var
måske noget jeg skulle hjælpe med at oversætte til Engelsk.
Så så har jeg sidenhen fået lidt travlt og har måske ikke helt tid til at
gøre det.
Men, bare som en lille fremtidskommentar så kunne jeg godt forstille mig at
hjælpe med at oversætte i hvært tilfælde en del af blogindlæggen, så resten
af verden også ser hvad der sker i OKFN danmark.

( Ja, jeg skulle enligt skrive en introduktion om migselv - men kort
fortalt er jeg en informationdesigner fra bægge sider af Øresund, der for
tiden bor i Helsinki og er aktiv i OKFN finland - blandt andet i
spørgsmålet om at internationalisere dets kommunikationer ;) . Ja, og så er
jeg også med og kikker hvorledes et stykke OKFN Norge  kan fåes sat op på
benene . )

atter tak for alt flot arbejde :)

miska

--
miska michael knapek - your local illusionist (designer)
mob. +358-50-320-2616