[Okfn-dk] Facebook side også?

miska knapek miska at knapek.org
Wed Jan 8 18:05:50 UTC 2014

Nogle ræflektioner fra en open øresundsbo i Helsinki.

OKFN Finlænderne bruger facebook en hel del. Der er godt nok megen
diskussion der sker der.
Principiellt tror jeg FB måske gør det nemmere at føre en hurtig
diskussion, og den før også en hel del synlighed med sig - eller det er i
det mindste nemt for 'undenfra' at kikke ind på hvad der sker.

På den anden side er jeg måske ikke helt glad for facebook som platform -
der er megen støj, visuelt som indholdsmæssigt.
Lidt svært at koncentrere sig på inhold nogle gange. ( men, well, jeg er
til dels en alt for minimalistisk designer ;)

Lidt ironisk OKFN finlands interne besluttningsplatform på google+ :)
Lidt mere ro der forstiller jeg mig.

Men, i hvært tilfælde mistænker jeg det - igen lidt ironisk - at der er
nemmere at gøre okfn diskussionerne åbne, på pæne lukkede platforme som
google+ og facebook.
Måske er der en pointe i at gøre ting tilgængelige.
(...og ellers sige de viktige ting per email :)

miska

--
miska michael knapek - your local illusionist (designer)
mob. +358-50-320-2616