Schema bazei de date de la MFE

Bogdan Manolea bogdan la legi-internet.ro
Mar Sep 17 11:26:56 UTC 2013

Plec de la ce zici tu, pt ca nu am primit alte informatii pina acum :

> Și în niciun caz
> nu vrea să spună ce fel de informații stochează.

De ce? exista vreo lege care impiedica lucrul asta?

>  Ține la datele *lui*.

Nu sunt ale lui sau ale MF - sunt date publice (ca daca nu sunt publice,
ci secret de stat sau confidentiale ale firmelor sau date persoanele -
nu ne intereseaza)

Eu am inteles ca asta este si subiectul intalnirilor - se deschidem
minti, explicind oamenilor din ministere ce inseamna open data, pentru
ca nu stiu. Si vor sa inteleaga.

Deci nu as fi neaparat atit de pesimist.

Bogdan

PS: - am inteles ca vb despre structura si nu despre continut si atunci
este corect. Din mesajul initial nu era foarte clar.