Schema bazei de date de la MFE

Tiberiu C. Turbureanu tct la ceata.org
Mar Sep 17 11:34:31 UTC 2013

Salut,

Eu înțeleg așa. Mergem la ministere, le explicăm ce înseamnă eliberarea
datelor dacă nu știu până acum. Ei pun la dispoziție *toate datele* pe
care legal le pot publica. Noi, societatea civilă, ne facem treaba să
promogramăm programe libere care folosesc seturile de date eliberate. În
final, toată lumea ar trebui să fie fericită: nu e doar
responsabilitatea ministerelor să scoată rapoarte interesante și
societatea civilă poate să informeze mai bine cetățenii pe baza datelor
pe care ei le finanțează prin taxele pe care le plătesc.

Dar lucrurile nu sunt simple, pentru că trebuie să stăm după omul tehnic
(care nici măcar n-ar trebui să-și dea cu părerea dacă este bine sau rău
pentru minister și societate să fie publicate nu știu ce date) ci să
spună dacă tehnic poate să le pună la dispoziției sau nu. Dacă nu poate
el, dar pot eu, de-asta sunt prezent acolo, să am ce le da voluntarilor
să lucreze.

--
Tiberiu C. Turbureanu
Președinte, Fundația Ceata

Susții libertatea artelor și tehnologiilor?
Înscrie-te ca membru! (http://ceata.org/%C3%AEnscrieri)