Hackaton 22-23 februarie

Andra Bucur abucur la soros.ro
Lun Feb 3 14:10:38 UTC 2014

Salutare,

Am anexat un draft de agendă și regulament pentru hackaton, precum și alte
informații care trebuie introduse în platforma www.datedeschise.ro (în
speranța că o să funcționeze curând:).

Sugestiile voastre sunt binevenite. Cred că o să reușim să facem rost și de
ceva sponsorizări pentru premii. Dacă mai știți companii interesate, dați un
semn:).

În cazul în care putem premia aplicația cea mai inovatoare, va trebui să
găsim un sistem de jurizare. O variantă ar fi să voteze echipele de la 1 la
5 fiecare aplicație pe măsură ce ele sunt prezentate (nicio echipă nu se
poate vota pe ea) și cei care adună cele mai multe puncte sunt premiați.
Astfel nu mai există probleme legate de imparțialitate.

Ideea este că trebuie să încărcăm informațiile pe platformă și să începem
promovarea evenimentului.

O săptămână excelentă:),
Andra.

Andra Bucur