Re: Există o limită de volum ?

Lun Feb 3 11:46:01 UTC 2014

Da exista, chiar doua. Una se refera la capabilitatea de vizualizare, iar a
doua la upload-ul propriuzis.

Ambele sunt determinate experimental, este binevenita orice sapatura in
CKAN care sa desluseasca mecanismul aparitiei acestora.

Ambele variaza in functie de tipul fisierului, regula empirica este sa fi
sub 100MB, 70 este destul de sigur ok.

Dar, d-le Matei, cred ca era mai potrivit sa ne puneti intrebarea direct :)