[OT și nu prea] Comentarii critice, vă rog...

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Mar Feb 18 17:04:28 UTC 2014

On 01/24/2014 12:48 PM, Dan Matei wrote:
> [...]

Cum merge, mai e nevoie de ajutor ?

Tot așteptând, am făcut ceva teste cu Sesame, în ideea de-al vedea pe
post de endpoint. Am pus pe el ceva RDF-uri de probă, inclusiv unul
obținut prin transformarea în CIDOC-CRM a unui XML (LIDO) preluat de pe
date.gov.ro.

Aveți disponibile ceva date direct în format rdf? Vă interesează să
punem public un Sesame, să-l încercați?

Ioan