[geo-spatial] Generator de hărți tematice

Vasile Craciunescu vasile.craciunescu la gmail.com
Lun Feb 24 08:27:17 UTC 2014

Salutare, Alex!

Propunerea ta nu sună deloc rău. Ceva similar nu știu să existe. Se
poate refolosi cod din geojson.io[1]. Cred ca o astfel de aplicație s-ar
putea folosi cu succes pentru afișarea datelor publicate pe portalul
open data[2]. O funcționalitate faină ar fi și integrarea cu D3.js[3]
sau ceva similar pentru a face grafice cu datele din tabel.

Eu sînt gata sa contribui la aplicație.

-Vasile

[1] https://github.com/mapbox/geojson.io
[2] http://date.gov.ro