Re: Generator de hărți tematice

Lun Feb 24 09:14:53 UTC 2014

Pai eu am inteles ca acel om va trebui sa aiba cont gmail, sa stie de
google docs ca exista, si in general mult mai complicat decat sa uploadeze
un fisier pe un site. Varianta cu completarea unui template cu datele tale
apoi uploadul lui apoi download harta jpeg cred ca este intradevar varianta
optima. Dar totul intr-un singur loc.