Re: Generator de hărți tematice

Strainu strainu10 la gmail.com
Lun Feb 24 09:02:08 UTC 2014

Dacă am înțeles eu corect propunerea, în varianta cea mai simplă acel
om va face un excel cu o coloană cu nume județ, siruta sau alt
identificator unic (pe care va trebui într-adevăr să îl știe) și cu
cifrele din raportul lui, apoi va încărca excelul undeva și va
introduce linkul în aplicație (sau, de ce nu, va încărca direct
excelul în aplicație), obținând în schimb harta.

Care etapă i-ar provoca dificultăți? Mie îmi pare că identificatorul
ar fi singurul cât de cât problematic, dar nu prea văd cum s-ar putea
scăpa de el.

În data de 24 februarie 2014, 10:30, Andrei Nicoara
<andrei.nicoara la anse.ro> a scris: