CKAN demo

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Vin Feb 14 14:18:40 UTC 2014

On 02/13/2014 12:05 PM, Andrei Nicoara wrote:
> Buna ziua d-le Fericel
>
> Echipa noastra tehnica a cercetat cu atentie CKAN-ul instalat de catre
> dvs. Am observat ca la dvs previzualizarea codurilor SIRUTA
> functioneaza, o facilitate importanta.

N-aș vrea să rămână înțeles că e vorba doar de SIRUTA. Eu l-am pomenit
ca exemplu de început. Dar am pus acolo și alte date care să exemplifice
ce se poate obține prin încărcarea lor corectă în CKAN.

De exemplu, la cele care au coordonatele longitudine/latitudine, poate
fi vizualizată poziționarea direct pe hartă. Trebuie doar mers pe tab-ul
"Map", din previzualizarea datelor, și alese câmpurile corespunzătoare
din dreapta hărții, pentru mapare, și apăsat butonul "Update".
Datele actuale din SIRUTA nu au incluse coordonatele, dar le au cele
preluate de la INP (Ghidul muzeelor și Repertoriul arheologic). Din
păcate, mă tem că nu s-a uitat nimeni...

Mai e facilitatea interesantă de a vizualiza grafic rezultatele - Tab-ul
"Graph", de lângă cel implicit, "Grid". Am căutat un exemplu pentru asta
și am pus ceva date de la POS Mediu, poate nu cele mai potrivite.

Ioan