CKAN demo

Andrei Cristian Petcu andrei la ceata.org
Vin Feb 14 20:03:21 UTC 2014

Am reușit și eu să instalez o instanță :D
Spre deosebire de a ta, a mea nu e publică :( Dar am găsit o configurare
de Vagrant care instalează și configurează o instanță de dezvoltare
foarte repede (durează 10 minute). Având în vedere că e bazată pe
Vagrant s-ar putea să meargă chiar și pe Windows :D
https://github.com/philippkueng/ckan-vagrant

Eu am instalat-o pe un ArchLinux dar mașina virtuală e un Ubuntu 12.04 LTS.

Andrei Cristian Petcu