Re: Generator de hărți tematice

Constantinescu Nicolaie kosson la gmail.com
Lun Feb 24 07:53:41 UTC 2014

[image: Inline images 1]Știi ce mă gândesc? Acolo unde datele se „ating”
(mechiuiesc) pe coordonată geo sau pe UAT, în momentul acela să existe
vizual un layer generat automat care să încarce datele agregate deja de
scripting în spate (grafice, vizualizări,etc). De exemplu, s-a mechiuit
orașul (cu toate reperele culturale agregate din liste separate) cu un
layer al alocărilor bugetare? Iata în acelați moment să afișezi un layer
suplimentar pe care să arăți în limita geografică a județului diverse
grafice mici și inteligente (pie-uri mici dar relevate ca niște gauges de
mașină) cum stă treaba acolo.

Sau dacă avem un layer cu bibliotecile dintr-un UAT și mezeele, să se
genereze la cerere un layer care să indice comparativ câte muzee sunt
comparativ cu biblioteci.

Cam așa un mecanism mă gândesc. Iar ca vizualizări putem imagina ceva
(păstrând limitele proporțiilor la ceea ce facem) cam cum e în
Civilization. vezi imagine

> instrument de vizualizare rapida a datelor culese prin intermediul unui
> spreadsheet, ceea ce este cool pentru ca macar cu asta oamenii fără prea
> multă intrucție IT au habar să opereze.

> software-ul să genereze vizualizări la momentul în care pui două straturi;
> să spunem unul al teatrelor din România, și unul cu alocările bugetare de
> la cultură pentru teatru. Ei, atunci aplicația începe să ofere ceva
> strălucitor.
>
> Adică să poți să vezi două straturi tematice pe aceeași hartă? Ar fi
> doable, mă întreb doar cum să le suprapui mai bine. Dacă unul e poligon și
> [...]

Constantinescu Nicolaie
Information Architect
http://www.kosson.ro
Membru în BEX al ANBPR