Re: Generator de hărți tematice

Alex Morega alex la grep.ro
Lun Feb 24 08:02:36 UTC 2014

On 24 Feb 2014, at 09:53, Constantinescu Nicolaie <kosson la gmail.com> wrote:

> <civ5_turn459.jpg>Știi ce mă gândesc? Acolo unde datele se „ating” (mechiuiesc) pe coordonată geo sau pe UAT, în momentul acela să existe vizual un layer generat automat care să încarce datele agregate deja de scripting în spate (grafice, vizualizări,etc). De exemplu, s-a mechiuit orașul (cu toate reperele culturale agregate din liste separate) cu un layer al alocărilor bugetare? Iata în acelați moment să afișezi un layer suplimentar pe care să arăți în limita geografică a județului diverse grafice mici și inteligente (pie-uri mici dar relevate ca niște gauges de mașină) cum stă treaba acolo.

> [...]

Aș lăsa partea de agregare și calcule în seama celui care pregătește datele în spreadsheet. Ai coloane, formule, și poți să tragi în același spreadsheet date din mai multe surse online; poți să faci mashup-uri mișto de tot.

Ca reprezentare vizuală pe hartă, aș implementa în primul rând chorolpeth[1], pentru că e simplu și util; dacă merge treaba putem să ne gândim și la chestii mai avansate, eventual cu d3[2][3].

-- Alex

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Choropleth_map
[2] http://d3js.org/
[3] http://bost.ocks.org/mike/leaflet/