Re: [geo-spatial] Generator de hărți tematice

Alex Morega alex la grep.ro
Mar Feb 25 13:17:25 UTC 2014

On 25 Feb 2014, at 09:28, Alex Morega <alex la grep.ro> wrote:

> Poți să schimbi paleta de culori și range-ul de valori pe care se aplică, e în json. Și, în caz că nu e de la sine înțeles, contribuțiile sunt binevenite, GitHub makes it easy.

Update: dacă faci click pe poligon, apare un popup cu proprietățile din tabel. Am schimbat și adrsea topojson-ului, se încarcă de pe dropbox, care îl servește cross-origin și are limită de 10GB/zi/fișier, suficient pentru un strat demo.

-- Alex