Re: [geo-spatial] Generator de hărți tematice

Alex Morega alex la grep.ro
Mar Feb 25 13:46:17 UTC 2014

On 25 Feb 2014, at 15:17, Alex Morega <alex la grep.ro> wrote:

> Update: dacă faci click pe poligon, apare un popup cu proprietățile din tabel. Am schimbat și adrsea topojson-ului, se încarcă de pe dropbox, care îl servește cross-origin și are limită de 10GB/zi/fișier, suficient pentru un strat demo.

Update 2: uite cum arată un topojson cu UAT-urile (2MB, compresat la 500KB prin http). În chrome se mișcă bine, în firefox e mai leneș, pe mobil n-am curajul să încerc :)

http://mgax.github.io/gistmap/?gist=8922809be7db6a458efa

-- Alex