Re: [geo-spatial] Generator de hărți tematice

Alex Morega alex la grep.ro
Mie Feb 26 23:54:46 UTC 2014

On 27 Feb 2014, at 00:49, Alex Morega <alex la grep.ro> wrote:

> E drept, arată groaznic dacă faci zoom...
>
> Acum lucrez la un layer de tip puncte. Știe cineva un set de date, corelat cu SIRUTA, cu niște valori interesante pe care să le reprezint? Străinu, mă uit spre tine :)

Am luat datele de populație din 2002 și am folosit cele mai mari 1000 de valori. Cumva lipsește București, știu că stratul de localități de la geo-spatial avea ceva special acolo. Uite ce-a ieșit:

http://mgax.github.io/gistmap/?gist=a9ee5d2a358ec2b29e56

Ce v-ați mai dori de la unealta asta? Din punctul meu de vedere, am de scris documentația, găsit un nume civilizat (pentru că gistmap parcă nu sună așa de bine), și putem să lansăm o primă versiune.

-- Alex