Re: [geo-spatial] Generator de hărți tematice

Joi Feb 27 08:08:47 UTC 2014

Primul lucru care imi vine in minte este nevoia unui titlu si a unei
legenede (mai ales pentru nuantele de culori), acestea fiind eventual
reamplasabile cu mouse-ul.

Apoi capacitatea de a salva o imagine ca sa nu recurgem la captura de ecran.

Apoi un buton de "share" - de fapt mai multe dedicate fiecarui canal
principal.