Re: [geo-spatial] Generator de hărți tematice

Strainu strainu10 la gmail.com
Joi Feb 27 09:44:20 UTC 2014

În data de 27 februarie 2014, 00:49, Alex Morega <alex la grep.ro> a scris:
> Acum lucrez la un layer de tip puncte. Știe cineva un set de date, corelat cu SIRUTA, cu niște valori interesante pe care să le reprezint? Străinu, mă uit spre tine :)

'geaba te uitai la ora aia :)

Nu știu de unde ai luat datele, dar la [1] ai populația pe 2011,
inclusiv București. Când o să poți să arăți două seturi simultan, îți
sugerez să corelezi populația cu suprafața comunelor [2].

[1] http://despresate.strainu.ro/data/demografie.csv
[2] http://despresate.strainu.ro/data/suprafata.csv