Re: notari, executori, traducători

Andrei Mustata andrei.mustata la gmail.com
Vin Feb 28 13:22:52 UTC 2014

Salut,

> (Victor, să ne gândim la platforma de „crowd-programming”, că aș fi pus
ideea acolo J)

Mi-a adus aminte de Skills for change (Sparked)
http://www.skillsforchange.com/ și mă gândeam că e bun ca referință.
Proiectelor le sunt atribuite o listă de abilități necesare voluntarilor
(e.g.: design grafic) și o cauză (e.g.: educație).