notari, executori, traducători

Ovidiu Voicu ovoicu la soros.ro
Vin Feb 28 12:35:47 UTC 2014

Salut,

Pentru cine nu l-a ascultat pe Andrei să urmărească fluxul RSS :D, atrag atenția că pe data.gov.ro tocmai au apărut patru seturi noi de date: notari, executori, traducători&interpreți și experți judiciari, toate actualizate la 1 martie.

M-am uitat doar la notari, e un excel, câmpul de adresă completat cam în 60% din cazuri. Nu sunt cele mai bune date… DAR

Dar de câte ori nu v-ați întrebat: unde naiba găsesc un notar repede? O aplicație – eventual de mobil – care să-i pună pe ăștia toți pe hartă ar fi foarte utilă. Așa că m-am gândit să semnalez subiectul.

(Victor, să ne gândim la platforma de „crowd-programming”, că aș fi pus ideea acolo :))

Ovidiu

P.S. Andrei (Nicoară): e o mică problemă cu RSS-ul de la data.gov.ro, în client (Feedly) nu îmi dă și URL-ul intrării. Când apăs pe titlu sau view website deschide o pagină goală.