Si noi am avea nevoie de asa ceva...

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Vin Feb 28 15:44:02 UTC 2014

On 02/28/2014 04:32 PM, Dan Matei wrote:
> [...]

Cu un "noi" din ăsta general sunt mici șanse să se miște ceva prea
curând. Sau cel puțin eu n-o mai cred, după atâția ani de când tot aud
vorbindu-se dar nu s-a făcut mai nimic.  Am putea ști dacă în afară de
Dan Matei și Nicolaie Constantinescu mai e cineva interesat în țara
asta, unde se mai discută acest subiect al "datelor deschise legate", ce
eforturi se fac? Voi măcar v-ați uitat pe instalările ce le-am făcut în
această direcție, și pe CKAN, și pe Sesame? N-ar putea fi un punct de
unde să se înceapă fundația? Ce nu corespunde, ce nu s-a înțeles?

Ioan