oaspeti americani la Clubul OGP

Bogdan Manolea bogdan la legi-internet.ro
Dum Mar 23 18:05:50 UTC 2014

> Discuția este greu de urmărit datorită sarcasmului și atacurilor la
> persoană, lucruri pe care organizația pe care o reprezint nu le
> tolerează pe listele sale

Cred ca faci o confuzie. Sarcasmul este o metoda de exprimare legala si
normala intr-o societate deschisa. Nu e nimic rau in a fi sarcastic,
chiar daca s-ar putea sa nu ajute la un dialog.

, după cum nu tolerează nici recomandarea de
> programe nelibere.

Asta suna a cenzura privata. Si prosteasca.

In primul rind pentru ca eu credeam ca subiectul este de date deschise,
si deci orice functioneaza pe/cu/in sprijinul date deschise este in
subiect.

In al doilea rand pentru ca limitarea discutiei dupa cum ii convine
moderatorului listei este pur si simplu o ineptie. Maine o sa ne
interzici sa scriem pe lista daca folosim un program proprietar de
email. Sau poate o sa-i desubscrii pe cei care fac asta.

Este un lucru sa sustineti anumite chestiuni in Ceata, dar altceva ca sa
impui niste reguli care de fapt nu existau in liste de discutii doar
gazduite de Ceata.

Eu cred ca este important sa auzi toate opiniile despre toate tipurile
de programe (fie ele proprietare, freeware sau extraterestre) care pot
ajuta datele deschise, pentru a avea o imagine completa din care sa
alegi - nu sa stabilesti de la inceput ca cele extraterestre nu sunt bune.

> Vă rog să aveți aceste lucruri în vedere în continuarea discuției curente.

Pina una alta eu am in vedere sa ma retrag de pe lista, daca de fapt nu
este un spatiu de dialog, ci unul cenzurat aiurea.

Bogdan