Re: Sarcasm, atacuri personale și programe nelibere (era: oaspeti americani la Clubul OGP)

Constantinescu Nicolaie kosson la gmail.com
Lun Mar 24 05:59:08 UTC 2014

Tibi, hai să o luăm nițel mai ușor. Oamenii se mai inflamează, au opinii
apăsate, mai spun și lucruri nesăbuite. Așa este în afara gcc-ului :))

hai mai ușor cu pișcăturile și mai apăsat pe problemă!?

merci fain și o zi cu soare așa de luni

Constantinescu Nicolaie
Information Architect
http://www.kosson.ro