ministerul pentru consultare publica si ogp

Constantinescu Nicolaie kosson la gmail.com
Dum Noi 22 13:26:16 UTC 2015

Punem pe seama faptului că lucrurile nu sunt clare nici în acest
moment. Cică până în seara aceasta miniștrii au temă să-și pună casa
în ordine din punct de vedere a proiecței bugetare.
Nu cred că are nimeni timp să facă analize de politici. Mai curând
cred că s-au angajat într-o spirală a obținerii celor mai mari alocări
și asta pânâ diseară?! Plus de asta, Primul Ministru intenționează să
construiască Bugetul până pe 10 decembrie. Oau! E foarte ambițios și
cred că în goana de a puncta aceste bife, zona OGP se va circumscrie
periferiei. Cel puțin deocamdată.

Hai să vedem ce se întâmplă într-o săptămână de acum încolo. Depeșa
cred că a picat foarte bine. Este un steguleț pe lista lor, sper. Și
un jalon pentru noi pentru construcții ulterioare.

Deci, peste o săptămână, când, cu adevărat, vom avea o imagine clară.

> Se pare că noul Minister pentru Consultare Publică și Dialog Civic ar urma
> să se ocupe (și) de OGP. Încă nu are personal, dar are pagină de Facebook:
>

> https://www.facebook.com/mcpdc/
>

> Și un draft de hotărâre de guvern pentru organizarea ministerului:
>

> https://docs.google.com/document/d/1SoZbBdevcGKhaDARlopjT8JrBTRaRQHdJB81BsjqGZM/pub
>

> La art. 3, lit. f) găsim referirea la OGP. E cam inexactă, semn că nu au
> înțeles pe deplin cum stă treaba, dar intenția e suficient de clară.  Ca
> fapt divers, la demersul nostru epistolar n-am primit nici un răspuns.

> [...]

Constantinescu Nicolaie
Information Architect
http://www.kosson.ro
Membru în BEX al ANBPR