RE: FYI: TANSPARENȚĂ ÎN ENERGIE

Valentina Dimulescu valentina.dimulescu la sar.org.ro
Mar Aug 9 10:01:30 UTC 2016

Da, we had a little talk dupa intalnire cu privire la propunerile pe
care le-am formulat si se pare ca principala problema a fost ca eu am
insistat pe ANRE, ei au presupus ca doar aceasta institutie este de
interes - institutie asupra careia ei nu au "nici o influenta" si asta
nu numai din cauza legislatiei, ci si a rigiditatii institutiei in sine
- si ca ei nu pot contribui in acest sens.

Le-am explicat ca eu am identificat info detinute de ANRE mai usor decat
info detinute de minister si ca unul dintre scopurile angajamentului era
inceperea unei discutii pe aceasta tema, a datelor din energie in
general, dar se pare ca a existat a break in communication si ca acest
mesaj nu a fost bine transmis. Ar fi ajutat daca imi raspundeau la
mailurile pe care le-am dat personal catre minister, dar asta e.

Anyway, long story short: sunt dispusi acum sa discute despre open data.
Punctul de pornire ar fi sa faca o lista a seturilor de date pe care
ministerul le are la dispozitie. Eu cred ca si acesta este un pas
important pentru ei.
---

VALENTINA-ANDREEA DIMULESCU

Cercetător politici publice în cadrul proiectului ANTICORRP/
Public policy researcher, ANTICORRP project
WEBSITE ANTICORRP: http://anticorrp.eu/ [1]
 [1]TWITTER: @ANTICORRP

ADRESA: Strada Mihai Eminescu, nr. 61
București, Sector 2, cod poștal 020071
TELEFON: +4021 211 14 77; +40721 261 509
FAX: +4021 211 14 77
E-MAIL: valentina.dimulescu la sar.org.ro
WEBSITE SAR: http://sar.org.ro/ [2]

On 09.08.2016 12:48, Ovidiu Voicu wrote:

> [...]
>
> Numai bine
>
> ---
>
> VALENTINA-ANDREEA DIMULESCU
>
> Cercetător politici publice în cadrul proiectului ANTICORRP/
> Public policy researcher, ANTICORRP project
> WEBSITE ANTICORRP: http://anticorrp.eu/ [1]
> [1]TWITTER: @ANTICORRP
>
> ADRESA: Strada Mihai Eminescu, nr. 61
>
> București, Sector 2, cod poștal 020071
>
> TELEFON: +4021 211 14 77; +40721 261 509
>
> FAX: +4021 211 14 77
>
> E-MAIL: valentina.dimulescu la sar.org.ro

Links:
------
[1] http://anticorrp.eu/
[2] http://sar.org.ro/