Re: Despre date "deschise" și licența OGL-ROU-1.0

Codru Vrabie codru.vrabie la gmail.com
Mie Mai 25 18:41:40 UTC 2016

Andrei, as zice ca, in primul rand, pentru ca nu este vizibila :(  nici
macar la al doilea click, la https://data.gov.ro/termeni.html, nu se vede
vreun link :(  poate ar fi util sa apara un link catre licenta direct din
primul ecran?!?  dar nu ma luati pe mine drept etalon, ca nu ma consider
expert nici in user experience, nici in licente...  seara buna :)