Re: Despre date "deschise" și licența OGL-ROU-1.0

Mie Mai 25 18:08:50 UTC 2016

Buna Codrina,

In primul rand nu as vrea ca discutia sa se aplece asupra problemelor
interne OKF, eu am incercat doar sa arat ca, in timp, in zona datelor
deschise au aparut alte "driving forces" de care trebuie sa tinem seama.
Per total pentru mine cel mai important lucru este opinia comunitatii
romanesti, de CE si altii nu am cum sa nu tin cont atat timp cat au
mijloace de constringere dar in mod sigur nu sunt obligat sa empatizez cu
acestia.

Asadar va rog sa va organizati si sa incepeti un proces colaborativ de
imbunatatire intai a ideilor din licenta si apoi a textului acestuia.
Atunci cand vom ajunge intr-un stadiu semnificativi vom dedica un Club OGP.

In acelasi timp cred ca ar fi de dorit sa reflectam asupra motivelor pentru
care licenta actuala nu este citita de catre consumatorii de date si a fost
de cateva ori necesari ca acestia sa fie trasi de maneca pentru a atribui
datele. O discutie despre o licenta pe care una din parti nu are intentia
de a o respecta nu-si are rostul.

Andrei