Re: Despre date "deschise" și licența OGL-ROU-1.0

Codrina Maria Ilie codrina la geo-spatial.org
Joi Mai 26 10:06:49 UTC 2016

Bună Denis,

Mă bucur că consideri utilă această propunere. Asta înseamnă că în
momentul în care o masă critică se va forma ca să lucrez la demers, vom
putea conta și pe experiența ta.

În altă ordine de idei, nu cred că abordarea prezentată este cea mai
potrivită. Prin definiție, complicarea unui proces/document/soft are mai
multe șanse să determine apariția a diferite probleme, situații care să
îngreuneze înțelegerea și utilizarea. Astfel, sunt convinsă că-n acest
demers, ar trebui să avem în vedere evitarea complicațiilor.

Cele bune,
Codrina