[Okfn-dk] Hvordan ser vores bud på en Digitaliseringsstrategi ud?

Kim Bach kim.bach at gmail.com
Sat Nov 1 21:00:33 UTC 2014

Spændende, jeg har skrevet et par kommentareri padden, som nok er lidt for
spydige, men det skyldes tildels at jeg pt. er i gang med "14-dags support"
i forbindelse med opdatering af Java hos mine forældre der er hhv 78 og 85,
bare fordi de skal kunne anvende den glorificerede fax-løsning der hedder
Digital Post...