[Okfn-dk] Hvordan ser vores bud på en Digitaliseringsstrategi ud?

Niels Erik Kaaber Rasmussen niels at buhlrasmussen.eu
Tue Nov 4 08:46:37 UTC 2014

Tak for gode kommentarer.

Ove: jeg har skrevet dine kommentarer ind i pad'en. Gode pointer ift
borgerinddragelse og sikkerhed.

Det er stadig muligt at tilføje kommentarer på:
https://pad.okfn.org/p/digitaliseringsstrategi

Ps. Imorgen afholder Virk datalab
(https://data.virk.dk/events/virk-data-hacklab) samtidig er der
"WikiWednesday"
(http://da.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:WikiWednesday/2014#November) og
på lørdag afholdes en omend meget lille udgave af Open Source days
(http://opensourcedays.org/2014/)

Mvh, Niels Erik
---
Tweet @nilleren