[Okfn-dk] Hvordan ser vores bud på en Digitaliseringsstrategi ud?

Christian Villum villum at autofunk.dk
Tue Nov 4 13:16:11 UTC 2014

Jeg tror WikiWednesday er flyttet til næste onsdag - for netop ikke at
falde sammen med Virk Datalab arrangementet. Har dog ikke hørt fra Ole og
Kim for nyligt omkring det, så pinger dem lige og hører ad. Idéen med næste
WikiWednesday var at invitere andre open-grupperinger (bl.a. os) og snakke
samarbejde. Jeg tjekker lige op og sender noget info hvis det bliver til
noget.