Re: Despre date "deschise" și licența OGL-ROU-1.0

Vasile Craciunescu vasile la geo-spatial.org
Mie Mai 25 09:28:34 UTC 2016

Salutare,

Susțin și eu demersul lui Andrei (Străinu). Înțeleg că CC va fi greu de
impus. Cel mai eficient, acum, ar fi să se modifice OGL-ROU în sensul
celor sugerate de Andrei.

Cele bune,
Vasile