Re: Despre date "deschise" și licența OGL-ROU-1.0

Bogdan Manolea bogdan la legi-internet.ro
Mie Mai 25 13:19:39 UTC 2016

si eu zic ca CC e solutia cea mai buna si interoperabila dpdv juridic.
Inteleg si opinia lui Andrei Nicoara, desi personal nu o sustin.

Referitor la licenta, i-am mai propus acum cateva luni lui Andrei sa fie
o versiunea a 2-a cu unele modificari, inclusiv cu o parte de consultare
publica.

In acelasi timp - avand si experienta de la implementarea CC - este un
subiect juridic de nisa, greu de inteles de majoritatea utilizatorilor -
deci avem toate sansele sa nu prea participe nimeni daca nu o facem mai
usor de inteles.

Si eu sunt full cu alte subiecte, deci nu e neaparat prioritate mare
(dar ar putea fi daca vorbim de implementarea unei licente CC :-)

Bogdan